Eğridere Festivalindeydik…

EĞRİDERE FESTİVALİNDEYDİK
20-22 Ağustos tarihlerinde Eğridere'de gerçekleştirilen "Temiz Gıda Festivaline" Dernek Başkanımız Yüksel Yurtsever, Yönetim Kurulu Üyelerimiz Olcay Coşkun, Alper Koç, Enis Güneş ve beraberindeki Eğridereli kafile ile katılım sağladık. Festival kapsamında birbirinden değerli sanatçıları dinledik ve memleketimizin temiz gıdalarını yeniden keşfettik. Ayrıca Eğridere Belediye Başkanı İzzet Şaban ve Meclis Başkanı Sezgin Bayram'ı makamlarında ziyaret ettik. Festival süresince bizleri ağırlayan başta Eğridere Belediye Başkanı İzzet Şaban, Meclis Başkanı Sezgin Bayram ve çok değerli Eğridereli hemşehrilerimize teşekkür ederiz. Bu güzel etkinlikler sayesinde Türkiye'de yaşayan hemşehrilerimiz ile Eğridere'de yaşayan hemşehrilerimiz arasında birlik ve beraberliği güçlendirmeye devam edeceğiz. Dünya küçülüyor, EĞRİDERE büyüyor.
[gallery link="file" ids="1638,1637,1636,1635,1634,1633,1632,1631,1630,1629,1628,1627,1626,1625"]  

Add a Comment

Your email address will not be published.

All Categories

Quick insurance proccess

Talk to an expert